Get Your Own Scroller

Wednesday, June 8, 2011

hai...


so, mcm mane? tolong la aku Madi..

hmm...ok2...aku x pandai ngat, tp aku ad la tnya pndpt member gua nih. insyallah, thiqah orgnye. aku percaye kat dia. tp ni just pendapat. aku ulas balik je. quote mcm dalm EAP tu. terpulang kt hg kalu nk terima ka dak k?

ok2. I'm listening my fren since -4th- grader...

Camni, bergantung pd keikhlasan hg kalu hg rsa bersedia untuk terima bliau seadanya. untuk terima segala serba-serbi kekurangannya. hg cuba tnya balik diri hg, pasai pa hg nak dia? adakah kerna cantiknya dia? hartanya? keturunan dia? atau AGAMA dia? kalu hg rasa setiap kali hg igt dia, menyebabkan hg rasa nk mengubahnya kpd yg lbh baik, igt dia menyebabkan hubungan hg x jauh dengan ALLAh, hg rasa hg nk selamatkan dia, hg igt dia menyebabkn iman hg semakin bertambah dan x bergoyah, truskanlah dgn niat hg tu..

tapi, aku takut la Madi..

Emm, buatlah istikharah, bgunlah malam minta petunjuk. mungkin hari ni hg rasa x cukup kuat, tp kalu hg ikhlas, insyallah, esok lusa sapa tau Allah bg hidayah & petunjuk kt hg untuk buat keputusan yg cukup matang uk mghdpi situasi ni. Mintalah kpd tuan punya hati! k?

jd..IKHLAS la crita dia la ni???

Ha'ah. benda yg amat mudah di mulut tp amat sukar skali. aku pon x tau aku ikhlas ka dak bg nasihat kt hg nih.

OK.



No comments: