Get Your Own Scroller

Monday, April 12, 2010

JADILAH SEPERTI

Alhamdulillah..taim shot sem ni.. majority oghang cuti, x byk cntct hours, keja part time sblm nk msuk main camp,meniaga dan ada jugak yg amik kesempatan p menambah thaqafah. Baguih2! That’s what we want bebeh!Gambate MashOo!! Aku satu ja motto bila aku dok dalm keadaan free mcm ni…‘Time2 ni la nk tambah thaqafah’. Peluang untuk bersama dgn member2 ‘One to Six’;(menyempurnakn rukun iman dari 1-6) aku betoi2 hargai. Untuk muqaddimah, kami sembang pasai akhlak. Panjang lebaq kami borak. Taim2 ni la terkeluaq abeh bab2 BTQ yg penah blajaq dulu. What is akhlak? Err..pandai2 la jawab nooh?? Semua A solid blaka2..kih3.. ada satu part yg mmg touching gila. Kena TEPAT, SUUP!! Kat hati aku.. ada member aku ni kabo.. kita ni jadi la mcm pokok. Walopun org baling batu ka, sepak ka, cantas ka,tebang ka, pokok tu tak melawan balik… BAHKAn pokok tu mengeluarkan buah lagi kat kita. Siap bagi lagi mempelam, nagka,cempedak,durian rambutan..bla..bla..aprikot..haa..x ka mulia gila pokok tu..Subhanallah!!! Penah jumpa pokok ada buat flying kick wong fei hung kat org tu?? X penah kan?? Paling kurang pon, x nah g aku nmpk pokok tu habaq ‘Woi! X guna betoi hang! Sakit tau dak??” err..kalu cmnila sumer pokok pakat lari abeh sumer..at least pon terkejut chimpanzee eden..perghh!! masyallah..so?Resolusi??Beraklahklah mcm pokok neh???? Mukmin sejati, Refleksi diri!! OO yeahh!!!

No comments: