Get Your Own Scroller

Friday, April 16, 2010

11 APril..WARkah spesel untuk hang


Cepat gila masa berlalu. Tak caya betoi aku. Subhanallah…. Rupa-rupanya, dah genap setahun sejak pertemuan pertama kita di KLCC Convention Center. Tapi aku rasa macam baghu semalam ja aku berjumpa dengan hang. Berbackgroundkan menara berkembaq PETRONAS,atas recommendation oleh abang ipaq aku, beserta dengan restu mama ayah yang amat aku cintai, aku sangka yang aku akan memilih yg lain.

Tapi sekali-kali TIDAK!! Allah itu sebaik-baik perancang. DIA lah yang mengatur segala pertemuan kita setahun yang lepas. Dan tatkala sejak kau hadir dalam diari hidupku, bersama-sama dengan keluarga tercintaku, kerap kali bersusah senang denganku..tidak ada kalam lain yang terluncur keluar dari mulutku melainkan puji-pujian dan kesyukuranku kepada ALLAH yang MAHA ESA. Alhamdulillah. Aku bersyukur kerana DIA mempertemukan kita bersama.

Bleh dikatakan kehadiran hang bukan sekadar mengukir 1001 senyuman dan kenangan yang indah pada aku dan familiku, tapi sebenaqnya mengajaq aku erti menghargai nikmat ciptaan yang dicipta manusia oleh sang MAHA PENCIPTA. ALLAHUAKBAR!!! Sekadar ini sja nukilanku untuk hang. Aku tau. Dalam sebuah perenggan x cukup sebenaqnya aku nk sebut satu persatu spesifikisi hang, RAM hang, graphic card hang mcm2 lagi laa.. tp apa yang penting?? No matter what happen,this is an AMANAH. I’ll definitely take good care of you! Protect you; MY LAPTOP HP PreSAriO CQ40!!! Wallahu’alam…..

No comments: